Kullanıcı adı:

Şifre:

Şifremi Unuttum

Harry Potter ve Ateş Kadehi Türkçe Dublaj izle

18-02-2012

Harry Potter serisindeki tüm filmleri izlemek için lütfen konuyu okuyun ve en üstteki yazıya tıklayın. Arama sonuçlarında Harry Potter filmlerini göreceksiniz.
Film Bilgileri
Harry Potter ve Ateş Kadehi Türkçe Dublaj izle
315.340 izlenme

Harry anlaşılmaz bir şekilde, prestijli Üçbüyücü Turnuvası’na katılmak üzere seçilmesinden mutlu olmalıdır. Ama bu heyecan verici uluslararası yarışma, Harry’yi Hogwarts’ın yanı sıra, Avrupa’daki iki rakip büyücülük okulunun da daha büyük ve deneyimli öğrencileriyle karşı karşıya getirecektir.

 

Harry Potter’ın Hogwarts Büyücülük ve Cadılık Okulu’ndaki dördüncü yılını konu alan Ateş Kadehi, bir yandan da en korkutucu serüvenine, kanlı canlı bir Lord Voldemort ile ilk yüzleşmesine tanıklık ediyor.
Okuldaki dördüncü yıllında Harry sadece Quidditch Dünya Kupası finalini, yerinde, izlemekle kalmayacak, bu kez iki rakip büyücülük okulunun en iyileriyle birlikte yıl boyu sürecek, ölümcül bir turnuvaya da katılacak.
Aynı kitap serisinde olduğu gibi, eskilerine eklenecek bir dolu yeni ve ‘cazibeli’ karakteri barındıran filmin, İngiliz Mike Newell yönetimindeki yepyeni bir ekibin elinden çıktığını da ekleyelim.

Filmden Kareler
Resim Eklenmedi
Benzer Filmler
180 yorum bulunmaktadır: " Harry Potter ve Ateş Kadehi Türkçe Dublaj izle "
  1. bıdık 17 Mart 2012, 13:38 -

    sitenizde sorun var ilgilenmeniz gerekiyor flimlerin her partı sadece 3-4 dk çalışıyo gerisi açılmıyo

    • Online film izle 17 Mart 2012, 14:46 -

      internet hızınız ve bağlantınızla alakalı bir sorun olmalı. Şimdi kontrol ettim filmde bir sorun yok. teşekkürler.

    • nursu 11 Nisan 2012, 15:14 -

      sizin bilgisayar aptal o yüzden yoksa fulll çalışıyor

      • sude 13 Haziran 2012, 14:12 -

        aynen bilgisayarınız aptal sana katılıyorum nursun full çalışıyor

      • kardelensu 17 Ağustos 2012, 21:17 -

        evet gerçektende full çalışıyor belki bilgisayarınız yavaştır ondan olabilir diye bende öyle düşünüyorum ( online film izle)

    • İsmail 22 Nisan 2012, 18:00 -

      Kızlar ççok ama çok güzeldi ve sexy lerdi çok beğendim ama öpüşme sahneleri olsaydı daha iyi olurdu :)

    • elçin 04 Mayıs 2012, 22:47 -

      bu filmi beyenmeyen varmı allah aşkına kuzenim ve ben çok seviyoruz :)))

      • beril 13 Mayıs 2012, 21:41 -

        çok güzel bir film -spoiler- ama muhteşem yani……… :D

        • harun erdal 10 Ağustos 2012, 11:43 -

          bencede

          • umutcan 17 Ağustos 2012, 13:29 -

            TÜM SERİSİNİ SANİYESİ SANİYESİNE İZLEDİM

      • ayşe 30 Mayıs 2012, 20:29 -

        ben bu diziyi ilk bölümünden beri çok beğenerek izliyorum vede herkesin izlemesini istiyorum çünkü harry potter arkadaşları ile birlikte çok güzel maceralar yapıyor bunuda izlemek benim çok hoşuma gidiyor….:D :)

        • asli 10 Temmuz 2012, 12:20 -

          Bu bir dizi değil ki

    • seda 31 Mayıs 2012, 17:35 -

      çok hoş bir film

    • fuat 02 Eylül 2012, 04:00 -

      film mükemmeldi partlarda hiç bi problem yok emeginize saglık

  2. esya 19 Mart 2012, 21:49 -

    ya 4 ve 5 de yariya kadar aciliyor ya sunu duzeldin lutfen

    • admin 19 Mart 2012, 23:14 -

      4 ve 5. partları kontrol ettim. düzgün şekilde yükleniyor ve izleniyor. sizden sonra da bir ziyaretçim izlemiş. internet bağlantı hızınız düşükse normaldir. çünkü film hd kalitesinde. yani boyutu büyük ve geç doluyor.

      • harry potter 29 Nisan 2012, 12:24 -

        beni izleniğiniz için tşk

        • etki 27 Haziran 2012, 19:53 -

          Allahım ya harry potter bak beni izlediğiniz için teşekkürler diyo bir kere daniel readclift türk deil bide türkçe yaziyp XD

      • merve 23 Mayıs 2012, 04:06 -

        benimde çok geç doluyo bi türlü olmuyo açılmıyo :(

        • tuba 24 Ağustos 2012, 09:40 -

          açılıyor bende çabuk

  3. Selenay 19 Mart 2012, 23:02 -

    çok güzeldi emeğinize sağlık…

  4. emre 30 Mart 2012, 16:51 -

    Harry Potter serisinin en sevdiğim bölümü bu. teşekkürler admin.

  5. ujb 03 Nisan 2012, 15:49 -

    gercekten guzel bir filmdi.

  6. ateş element 10 Nisan 2012, 08:39 -

    ben baktım.4. part ve 5. part hiçte yarıda kesilmiyor ve çok hızlı doluyor.

  7. nursu 11 Nisan 2012, 15:13 -

    bende hepsi çalışıyor en çok sevdiğim siteler arasına girdi

    • sever 08 Mayıs 2012, 17:22 -

      mükemmel bir film harry potter

  8. Kaan 15 Nisan 2012, 22:49 -

    partlarınızın bazıları son dk larda çalışmıyo

  9. sina 18 Nisan 2012, 18:34 -

    Harry potter’a bayılıyorum ya ne güzel bir film bu sitedende mükemmel izleniyo teşekkür ederim size.

  10. pıtır 18 Nisan 2012, 22:31 -

    abi kurun idm i takılan partlar falan uğraşmayın. tıklayın indirip izleyin. 8 mbps net var ama sunuculara bağlantı her zaman sağlıklı olmuyor çok kasıyor bazen. kaç dk alır 1 partı indirmek. izlerken diğer partı çekersin olur biter

  11. neslihan 19 Nisan 2012, 16:48 -

    son partı çok saçma ama çok güzel bir site çok güzel bir film bu Harry potter için emek harcayan tüm insanlara tebrik ederim iyi iş çıkardınız

  12. Onur 22 Nisan 2012, 12:08 -

    Harry Potter’ı çok seviyorum,cünkü bana bir hayatta özgürlüğün nasıl olduğunu ve iyilerin nasıl ve ne zaman kazanabildiğinin anlatıyor.En sevdiğim bölümü bu olmasada her bölümü en az 15 sefer izlemişimdir.Teşekkürler Admin paylaşım için :)

  13. acora 22 Nisan 2012, 16:33 -

    harika bir film. teşekkürler.

  14. deniz 22 Nisan 2012, 16:36 -

    süper olmuş admin arada dondu ama olsun yinede çok güzeel..

    • admin 22 Nisan 2012, 16:48 -

      film yüksek boyutlu olduğu için biraz geç doluyor. internet bağlantınız iyi değilse ara ara donmalar normaldir.

  15. c.messi, 26 Nisan 2012, 15:57 -

    harry potterin en sevdiğim bölümü ölüm yadigarları

  16. atakan 27 Nisan 2012, 15:29 -

    filim süper hermony uuuu :D

    • huhuuuu 18 Ağustos 2012, 13:18 -

      harry potter serisini çok seviyorum özellikle bu filme hastayııımm

  17. atakan 27 Nisan 2012, 15:31 -

    cok guzel bir film en güzel i de ateş kadehi serisi emegi gecen herkese tskler:D

  18. leyla 01 Mayıs 2012, 16:05 -

    bence çokk güzel bir filimdi ben çok beğendimi söyliyebilirim.mutlaka herkeze tafsiye ederim mütüş bir filim.:D :):):):)

  19. hüseyin 04 Mayıs 2012, 16:02 -

    çok güzelll bir film
    :) :) :) :) :) :)

  20. emir 06 Mayıs 2012, 11:15 -

    bence bütün bölümler güzel

  21. DOĞUKAN 07 Mayıs 2012, 15:10 -

    ÇOK GÜZEL BİR FİLM

  22. filmgezer 09 Mayıs 2012, 14:14 -

    son derece iyrenç bir film en güzel film lort of the rings

  23. gçk 12 Mayıs 2012, 18:10 -

    admin 4. part açılmıyor. düzeltebilirmisin?

  24. hatice 13 Mayıs 2012, 13:32 -

    bu filme aşık oldum çok güzel

  25. Arda 13 Mayıs 2012, 16:20 -

    filmm harika

  26. halil 13 Mayıs 2012, 17:43 -

    bence cok guzel bir film izlerken hiç sıkılmadım.

  27. zeynep 13 Mayıs 2012, 18:52 -

    Harry potter filmi çok güzel ve filmi insanı bağlıyo bir an için çok güzel :)

  28. irem 13 Mayıs 2012, 23:00 -

    çok güzellll……… uzun zamandır izlemiyordum özlemişim.. :)

  29. casper 14 Mayıs 2012, 01:22 -

    gzl bi film

  30. derya 14 Mayıs 2012, 22:06 -

    harikaaaaa. harry potter a bayılıyorum.

  31. Furkan 15 Mayıs 2012, 18:19 -

    Ben bütün filmlerimi buradan izliyorum ve bu siteyi çok beğeniyorum

  32. harun 15 Mayıs 2012, 19:16 -

    bölüm bölüm ketü ama film süper cecuklar öhö öhö öhö hahaha hihihi hohoho

  33. irem 17 Mayıs 2012, 14:43 -

    5. partı açamıyorum açılmıyor

    • admin 17 Mayıs 2012, 14:52 -

      5. part çalışıyor. tekrar deneyin.

  34. hüzeyfe 19 Mayıs 2012, 07:01 -

    spr bir film

  35. Admin 19 Mayıs 2012, 19:26 -

    Süper bir film.9 part ın 8 i çalışıyor. 9. partta yazı bulunmaktadır.

  36. mrl 20 Mayıs 2012, 11:57 -

    Sistenizde filim izlemeyi seviyorum.

  37. dilara 21 Mayıs 2012, 18:34 -

    yaaa 8 ve 7 çalışmıyor düzelte bilirmisin admin

  38. alp oral 22 Mayıs 2012, 18:24 -

    süper

  39. çetin 23 Mayıs 2012, 16:54 -

    harry potter ateş kadehi izlediğim harry potter filmleri arasında en güzeli. sizlere katılıyorum arkadaşlar.

  40. fatma 26 Mayıs 2012, 19:20 -

    güzel film :)

  41. irem 26 Mayıs 2012, 19:42 -

    çok güzeldi insan baka baka doyamıyor…

  42. ayse 28 Mayıs 2012, 14:06 -

    cok harika bi film :) tşkler

  43. cihat 29 Mayıs 2012, 13:16 -

    bu flim çok güsel aşk yha

  44. elif damla kurt 30 Mayıs 2012, 16:58 -

    ben harry potter serisinin tamamına bayılıyorum zaten ateş kadehini yani serinin 4.filmini sinemada tv de ve bilgisayarda bir çok kez iizlemiştim

    • wedat 24 Haziran 2012, 02:40 -

      harikaydı. elinize emeğinize sağlık.

      • etki 27 Haziran 2012, 19:55 -

        harry potter serisinin en uzun bölümü bu

        • Furkan 02 Temmuz 2012, 03:02 -

          ewet haklısın

  45. betül 30 Mayıs 2012, 18:45 -

    çok güzeldi tavsiye ederim zaman kaybı değil

  46. ayşe 30 Mayıs 2012, 20:30 -

    çok beğeniyorum

  47. bedirhan 31 Mayıs 2012, 12:08 -

    evet çok güzel ve düşlü bir sinama

  48. mehmetcan 06 Haziran 2012, 16:42 -

    9 part açılmadı zaten gerek yok ama çok güzeldi tavsiye ederim… bilgilerinize…

  49. beyza 07 Haziran 2012, 10:32 -

    ben harry potter büyük hayranıyım ve bu filmi bir çok kez izledim ve bayıldım

  50. aykut 07 Haziran 2012, 22:26 -

    çok güzeldi

  51. tuna 09 Haziran 2012, 18:55 -

    Görüntü kalitesi ve ses harika,altyazılı harry potter filmlerini de bekliyoruz…

  52. idil müge 11 Haziran 2012, 16:54 -

    9.part çalışmıyooo

    • admin 11 Haziran 2012, 21:31 -

      Film 8 parttır. 9 part uyarı niteliğindedir. Saygılarımla

  53. hulya 12 Haziran 2012, 00:45 -

    fılm guzel begendık ızlemek ıstıyoruz fakat 9 bolumu seyredemıyoruz

    • admin 12 Haziran 2012, 01:04 -

      9. bölümde film yoktur efendim. sadece uyarı yazısı vardır. saygılarımla.

  54. emine elif 13 Haziran 2012, 00:43 -

    harikA

  55. selin 13 Haziran 2012, 10:45 -

    çookkk beğendimm

  56. selin 13 Haziran 2012, 10:46 -

    süperrrrr

  57. IRMAK TÜRK 13 Haziran 2012, 16:42 -

    ÇOK GÜZEL VİDEOLARINIZ VAR . ÖZELLİKLE BURADA BULUNAN HARRY POTTER FİLİMİNİN SERİSİ İLGİMİ ÇEKİYOR .BEGESELLERİN HARİKA OLDUĞUNU SÖYLEMEM GEREK . AMA MALESEF ŞU AN HARRY NİN ATEŞ KADEHİNİN 9. BÖLÜMÜ AÇILMIYOR . ONUN DIŞINDA HER ŞEY HARİKA

  58. melissa 14 Haziran 2012, 11:25 -

    AYYY ÇOKK GÜZEL WALLA

  59. almeda 17 Haziran 2012, 16:11 -

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel

  60. serhat 17 Haziran 2012, 19:55 -

    açılmıyok ki admin

    • DexMorgaN 17 Haziran 2012, 20:19 -

      film açılmaktadır.

  61. deniz 21 Haziran 2012, 13:54 -

    cok güzel admin ellerine sağlık

  62. mehmet 26 Haziran 2012, 16:16 -

    hayatımda böle seri görmedim we asla göremem

  63. ronayd weasli'ye aşık olan kız 26 Haziran 2012, 23:33 -

    inanılmaz acayip bir film böyle olacağı kimin aklına gelir ki. birde o üçlü güzel bir takım olmuşlar.ronayd wiesli çok yakışıklı.:)

  64. video açılmıyor 27 Haziran 2012, 10:51 -

    video açılmıyorr :(

    • admin 27 Haziran 2012, 10:59 -

      VİDEODA HERHANGİ Bİ SORUN YOK CALIŞMAKTADİR.

  65. sedaaa 01 Temmuz 2012, 22:18 -

    süper bişe arkadaşlar sizede tavsi ederim

  66. Batuhan 02 Temmuz 2012, 01:45 -

    İnanılmaz etkileniyorum filmden sanki ben harry pottermısım gibi geliyor onun yaşadıklarını izlerken yaşıyorum asa kenetlendiğinde kalemle yardım bile ettim yani rüyamda göreceğim ben bunu bugün çünkü izledim :DD

  67. ayşe 06 Temmuz 2012, 23:26 -

    süpeerrr bir flm bayılıyorum yaaa :)

  68. irem su 07 Temmuz 2012, 20:38 -

    robert pattinsona bayılıyorum.sırf o olduğu için bunu izledim ama film süperr!!! :))

  69. mert 08 Temmuz 2012, 18:47 -

    cok güzel bu filim heri potır
    en sevdim filim oldu

  70. murat 13 Temmuz 2012, 20:28 -

    çok sevdiğim bir film tam süre veril miyor neden böyle

  71. mehmet izgin 15 Temmuz 2012, 04:04 -

    FİLMLERİN HEPSİ ÇOK SÜPER :)

  72. enver 15 Temmuz 2012, 20:04 -

    david tannet

  73. meryem 18 Temmuz 2012, 13:46 -

    siteniz süperrrrrrrrrrrr

  74. esra 24 Temmuz 2012, 19:07 -

    bu site muhteşem en sevdiğim site

  75. eda 29 Temmuz 2012, 15:32 -

    ben herry potterın tüm bölümlerini daha önce izledim ama sitedeki film benim izlediklerimin aynısı değil

  76. maddebonsai 29 Temmuz 2012, 16:43 -

    hary potter serisi için teşekkürler …

  77. kazım 29 Temmuz 2012, 19:16 -

    guzeldı :)

  78. Tılsım ÇALPUR 30 Temmuz 2012, 00:23 -

    Part 6 ile 7 arasında eksik var ama onun dışında harika bir film.

  79. dasdssada 30 Temmuz 2012, 19:38 -

    Film çok güzel her serisini çok seviyorum <3

  80. isimsiz 30 Temmuz 2012, 19:47 -

    Film güzel,site güzel daha ne istenir ki ???

  81. Hüseyin 31 Temmuz 2012, 22:43 -

    Bencede GüzeL Bi film bence ılk bolum da guzeL :D

  82. Hüseyin 31 Temmuz 2012, 22:44 -

    Bu gün başladım Full Serısını izledim :D :D :) :) :) :D

  83. seyit 01 Ağustos 2012, 18:48 -

    film süper

  84. mert 01 Ağustos 2012, 19:05 -

    güzel

  85. arda 01 Ağustos 2012, 20:51 -

    kötü değil iyi

  86. Deniz 02 Ağustos 2012, 03:02 -

    Bence çok güzel bir film , bu arada bende filmin bütün partları çok güzel bir şekilde çalıştı hiçbir sorun olmadı bu film için teşekkürler. :)

  87. ilknur 02 Ağustos 2012, 12:27 -

    gayet güzel çok güzel yapılmış tebrikler

  88. osman 02 Ağustos 2012, 13:36 -

    goruntü kalitesi düşük normelde süper bir film

  89. hamza 02 Ağustos 2012, 16:07 -

    fimler ç ok güzel

  90. gs 02 Ağustos 2012, 18:11 -

    harry potter serisi gerçekten çok güzel ayrıca bu sitede kesintisiz film izlemeyi çok seviyorum:):):):)

  91. çerkes 03 Ağustos 2012, 07:40 -

    şuana kadar izlediğim en kaliteli film sitesi emeğinize sağlık teşekkür ederim…

  92. woldemord 03 Ağustos 2012, 12:36 -

    hah hah hah hah

  93. ahmet kaan 03 Ağustos 2012, 20:57 -

    herry potter in hayranıyım tüm bölümlerini izledim

  94. duhan 04 Ağustos 2012, 22:07 -

    benim didem diye bi arkadaşım var bir harry potter hayranı burdan ona selamlar… ve bütün harry cilere selam(güzel seri ama ben açlık oyunları mayyağı +Hasatası+delisim…)

  95. derya 06 Ağustos 2012, 17:37 -

    harry potterı çok seviyorum özeliklede baş röl daniel radcliffe ise benim için harika bir kişi

    • aleyna 24 Ağustos 2012, 00:36 -

      aynn yaa robert a bende hastayımmmm çokkk 4seviorum robertin öldüğü harry nin ağladığı sanne vardıı yaa cesedimi babama ver fann diodu ben orda ağladımm

  96. osman 06 Ağustos 2012, 18:58 -

    Süper Bi Filmdi

  97. asas 06 Ağustos 2012, 20:48 -

    qüzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll coq qüzelllllllllllllllllllllll Coq beqendmm

  98. maksut 07 Ağustos 2012, 11:54 -

    izledigim en iyi bölümlerden ve kalite süper

  99. Harry Potter 07 Ağustos 2012, 14:10 -

    bu site süper yaa hep filmi burdan izliyorum ve kesintisiz izliyorum süpersiniz seviyorum sizi :D

  100. yiğit 07 Ağustos 2012, 20:34 -

    süperdi ama en beğendiğim sırlar odasıydı

  101. woldewold 07 Ağustos 2012, 20:36 -

    sonuda ölecek sin harry potter annen ve baban gibi

  102. Efe 08 Ağustos 2012, 14:12 -

    çok çok güzel

  103. günce 08 Ağustos 2012, 14:26 -

    her zamanki gibi muhteşem bir filmdi ama cedric’in ölmesine çok üzüldum

  104. elif 08 Ağustos 2012, 15:36 -

    muhteşem bir film bayıldım

  105. ömer 08 Ağustos 2012, 17:09 -

    fılm super harry potterın tum fılmlerını sırasıyla bastan ızlıyom hıcte sılımıyom sıtedede fılm hıc kasmayarak calıstıgı ıcın sızede tesekkurler

  106. dad4545 10 Ağustos 2012, 00:08 -

    çok güzel bir film bayılıyorum

  107. beytullah 12 Ağustos 2012, 14:44 -

    film çok güzel

  108. LİNA 12 Ağustos 2012, 15:24 -

    ayyy bu fılm cokkkk guzeldı tesekkur bu site

  109. dilan 13 Ağustos 2012, 20:18 -

    süper bi filmdi.sırasıyla harry potter’ın tüm serisini izliyorum ve size teşekkür ediyorum

  110. zişanarman 14 Ağustos 2012, 17:47 -

    çok güzel

  111. Kübişşşş 16 Ağustos 2012, 13:40 -

    Bu siteyi çook seviyorum.. BEklemekten filmleri izlemek çok güzel oluyor. Emeği geçen herkese teşekkürler..

  112. daniel 17 Ağustos 2012, 10:10 -

    thnk

  113. merve kandemir 18 Ağustos 2012, 13:57 -

    çok gzl..

  114. fati 19 Ağustos 2012, 22:31 -

    çök güzel

  115. asi 19 Ağustos 2012, 22:59 -

    film çok güzel . sitede de hiçbir sorun yok en azından bu film de . çoğu siteden daha çabuk yüklüyor partları ve daha kolay izleniyor. partları izlerken yüklemesine bayıldım . hem çabuk yüklüyor hemde aynı anda izleyebiliyorsun işte bu güzell

  116. Ulduze 19 Ağustos 2012, 23:06 -

    super bi film cok sevdim<3

  117. yunus 22 Ağustos 2012, 14:40 -

    çok güzel ve heyecanlı her serisi gibi buda ayrı heyecan verici

  118. eda kalkancı 22 Ağustos 2012, 14:56 -

    ben bu siteyi çok sevdim harry potter filmlerini çok sevi seviyorum hiç kesintisiz izleniyor iyiki bu siteyi açmışsınız çok güzel başarılarınızın devamını dilerim :D

  119. ahmet 22 Ağustos 2012, 21:28 -

    süperbirfilm
    ::.::::::::::::

  120. seval 23 Ağustos 2012, 02:06 -

    ben harry potterin tüm filmlerine bayılıyorum hepsinde ayrı bi korku ayrı bi heyecan var bu filme bayılıyorum çokkkkkkkkkkk güzellllllllll yapımcılarına çok çok teşekkür ediyorum bu filmi bize sundukları için

  121. ziyaretçi 23 Ağustos 2012, 20:49 -

    filim harika ama en sonunda sedrik ölmeseydi

  122. aleyna 24 Ağustos 2012, 00:26 -

    bence çok güzel bir film ayrıca bu sitede film izlemek çok güzel çünki film izledim sürecince hiç ama hiç takılmadı hiç kesillmedi ben artık bu siteden film izlerim asdfghjklşi

  123. aleyna 25 Ağustos 2012, 17:37 -

    süper

  124. Ulduze 25 Ağustos 2012, 21:35 -

    Gercekten cok sevdim her kese tavsiye ederim,filmi bu sitede izlemek cok daha guzel hic kesilmeden izledim,beyendim,tesekkurler!!!

  125. kübra 26 Ağustos 2012, 17:44 -

    harry potter filmlerini gerçekten sewiyorum .. :)) <3 we herkesede öneririm..

  126. gizli 27 Ağustos 2012, 13:17 -

    kısa ve öz film mükemmel :)

  127. ömer 28 Ağustos 2012, 18:19 -

    görüntü kalitesi ii olsa

  128. Genç Bir Ses 28 Ağustos 2012, 23:30 -

    Gerçekten de bu film ve harry poter’ın filmleri çok iyi düşünülmüş.Bu filmi bu siteye koyan kişilerin ellerine sağlık benim izlememe vesile oldular..

  129. yagızhan 29 Ağustos 2012, 15:33 -

    harika

  130. hamdi 29 Ağustos 2012, 19:25 -

    film süperdi

  131. Ahmet 29 Ağustos 2012, 20:27 -

    Harry Potter hasatasayım resmen süper :D

  132. sino 04 Eylül 2012, 21:14 -

    harikaydı

  133. sino 04 Eylül 2012, 21:16 -

    harika bir filmdi

  134. Volkan 05 Eylül 2012, 02:14 -

    Gerçekdende Süper Ağladım Resmen Cedric in ölüm sahnesinde ve Harry in cedriğin cesetini Götürmesinde :(

  135. adabra kedabra 08 Eylül 2012, 13:07 -

    süper olmus saol admin

  136. ömer 12 Eylül 2012, 13:37 -

    arkadaşlar yeni herry potter ve kayıp asa sabırsızlıkla bekliyorum

  137. tolga 14 Eylül 2012, 18:10 -

    fılımler acılmıyorr

  138. e savran 19 Eylül 2012, 04:41 -

    süper

  139. Ekim 28 Eylül 2012, 13:35 -

    muhteşem film ama filmi büyüttüğümde resmen üste ve alta doğru çekiliyor gibi. daha iyi bir büyütme seçeniği verirseniz daha çok ziyaret ederim bu sayfayı. ve öneririm.

  140. ceren 14 Ekim 2012, 23:31 -

    açılmıyor

    • admin 15 Ekim 2012, 00:35 -

      düzeltildi iyi seyirler

  141. nursena 05 Kasım 2012, 17:14 -

    süperrrrrrrrrrrrrrrr ötesi bi film herkese tavriye edilmesi gerk

  142. ece 19 Kasım 2012, 16:06 -

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  143. esra 19 Kasım 2012, 16:07 -

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr çokkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllll

  144. yıldız 26 Kasım 2012, 18:09 -

    süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer çoooooooooooook güzeeeeeeeel yaaaaaaaaaaaa

  145. yıldız 26 Kasım 2012, 18:10 -

    devamının gelmesini çok isteriz

  146. mehmet 14 Aralık 2012, 03:20 -

    tek kelimeyle harika bir film

  147. onurcn 05 Ocak 2013, 15:21 -

    süper


OnlineFilmizlesek -Bedava Film izle,Türkçe Dublaj, Online Film izleme Sitesi
  • Facebook
  • Twitter
  • Rss
film izle
Google